Support
supportHome.html

1e hulp


Zitten uw leerlingen startklaar om met de computer aan het werk te gaan, is het netwerk 'tijdelijk buiten gebruik'. Een situatie waar u niet op zit te wachten. Sterker nog, een situatie die in veel gevallen te voorkomen is. Goed draaiend ICT valt of staat met een stabiel netwerk. Goed en adequaat beheer voorkomt problemen en vermindert het risico dat uw netwerk niet werkt.

 

Mocht zich toch een probleem voordoen, dan biedt E-Point ICT u de zekerheid dat u snel weer met uw computers aan het werk kunt. Zodat uw geplande computerles gewoon door kan gaan. Door samen met u een calamiteitenplan op te stellen. Een plan specifiek voor uw schoolsituatie. Bij problemen is één telefoontje naar ons voldoende. Wij zorgen voor de rest. En voor u het weet, kunt u weer aan de slag met de computers.


Beheer & onderhoud 

Uw ICT coördinator moet de handen vrij krijgen om zich bezig te houden met het didactische en educatieve aspect van de computer in de klas.

 

Wij bieden beheer en support abonnementen voor zowel nieuwe als bestaande netwerken. In een abonnement zijn onder andere de volgende zaken geregeld:

 

  1. 24 uur per dag on-line preventief monitoren van het netwerk

  2. Beheer op afstand en op locatie

  3. Onderhoudswerkzaamheden op afstand en op locatie

  4. Dagelijkse back-up en check-up

  5. Helpdesk ondersteuning

  6. Gebruik database voor vragen